-->

JJ

jh

کاشی و سرامیک مرجان شیرآلات و تجهیزات خانه و آشپزخانه کابینت روشویی فرنگی زمینی

کاشی سرامیک و شیرآلات و توالت فرنگی و زمینی کابینت روشویی تجهیزات خانه و آشپزخانه

کاشی و سرامیک مرجان شیرآلات و تجهیزات خانه و آشپزخانه کابینت روشویی فرنگی زمینی

کاشی سرامیک و شیرآلات و توالت فرنگی و زمینی کابینت روشویی تجهیزات خانه و آشپزخانه

کاشی و سرامیک مرجان شیرآلات و تجهیزات خانه و  آشپزخانه کابینت روشویی فرنگی زمینی

تمامی تجهیزات آشپزخانه شامل هود سینک گاز و شیرالات روشویی کابینتی توالت فرنگی و زمینی و کاشی و سرامیک و شیرآلات دوش سینک آفتابه با بهترین کیفیت کاشی مرجان مهسرام فیروزه کویر سامان و سینا کاشی و سرامیکx
سرامیک
کاشی مرجان
کاشی و سرامیک مرجان
پرسلان
توالت فرنگی
توالت فرنگی مروارید
توالت زمینی
توالت زمینی مروارید
توالت طبی
شیرآلاتx
شیرآلات راسان
شیرآلات گلپایگان
شیرالات
هود
سینک گاز

گاز استیل
هود شیشه ای
هود جزیرهای
اجاق رومیزی
اجاق استیل
هود زیرکابینتی
سینک شیشه ای
سینک استیل
سینک گرانیتی
فر توکار برقی
فر توکار برقی گازی
ساختمان
تجهیزات
تجهیزات آشپزخانه
خانه
شیر سینک
شیر ظرفشویی
شیردوش
شیردوش توکار
هود شومینه ای
بیمکث
اخوان
ویسر
کن
شیر روشویی
کابینت روشویی
مرجان
سرامیک مرجان
مهسرام
فیروزه
کویر
چسب آریاشیمی
چسب خمیری
چسب پودری
چسب پودری آریاشیمی
چسب هیدرافیکس
چسب کاشی
چسب خمیری هیدروفیکس
چسب پودری هیدرافیکس
مروارید
والهنگ
والهنگ مروارید
فرنگی دیواری
فرنگی دیواری مروارید
استخر
کاشی استخر
کاشی کف
کاشی بدنه
سرویس بهداشتی
کاشی سرویس
راه پله
کاشی راه پله
پارکینگ
کف پارکینگ
کف سالن
سرامیک سالن
سرامیک لابی
سرامیک هتل
سرامیک کف
سرامیک بده
رکتیفاید
مالاگا
مورانو
موروکن
دهبید
کملوx
گاز ویسر
هود اخوان
گاز اخواx
سینک اخوان
سینک بیمکث
هود بیمکث
گاز بیمکx
شیرالات بیمکث
شیرالات اخواx
هود کن
گاز کن
اجاق گاز کن
سینک کن
سینک ظرفشویی کن
پاسفیک
بازالت
اکسکلوسیو
وینتیج
آپامه
آپامه سبز
آپامه صورتی
رویال
تک گل
تیتانیوم
مینیاتور
شیرآلات مینیاتور
هارکون
کابینت روشوییالنا
روشویی کابینتی دیواری
آکوا
آکوا صخره
آشپزخانه
پسفیک
سامان
33 در 55
اسپرت
آبی
فیروزه ای
اسپرت آبی تیره
گاز اخوان مدل g1 137
قیمت کارخانه
ارزان
مناسب حراج
زیر قیمت

آخرین مطالب

۵۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۷
خرداد

راهنمای خرید هود آشپزخانه

 

بنر 4

 

 

 

15ود بیمکث B2044UB2027U

 

برای دیدن قیمت و سایر محصولات روی لینک  www.tiletap.ir  زیر کلیک کنید و با شماره 09177165694 تماس حاصل فرمایید.

 

هود آشپزخانه وسیله ایست برای مکش بو ،دود و چربی معلق در هوا حاصل از پخت پز که بالای اجاق گاز کار گذاشته می شود. اگر قصد خرید هود آشپزخانه را دارید بهتر است نکاتی درباره انواع هود آشپزخانه ،میزان مکش، صدای آن، قیمت هود ونحوه  نگهداری از هودآشپزخانه بدانیدمطلب پیش رو راهنمای خرید هود آشپزخانه شماست. 

پیش از هر چیز انواع هود آشپزخانه را به همراه مطالبی پیرامون میزان مکش و صدای هود بیان کرده و سپس نکاتی مفید درباره خرید انواع هود آشپزخانه و نحوه نگهداری از آن عنوان می گردد.

انواع هود آشپزخانه

1) هود آشپزخانه زیر کابینتی:

هود آشپزخانه زیر کابینتی یک از قدیمی ترین انواع هود آشپزخانه است .که موتورآن حالت هواکش دارد و فیلتر آن از جنس پشم شیشه است ،این نوع هود غالبا صدای زیادی تولید کرده و به نسبت هود آشپزخانه امروزی کیفیت و کارایی کمتری دارد. 

نمونه هود آشپزخانه زیر کابینتی 

2)هود آشپزخانه شومینه ای،یا فلت یا کلاسیک :

هود آشپزخانه فلت به علت اینکه صفحه مکش هود کاملا روی اجاق گاز قرار می گیرد بهترین مکش را در میان انواع هود دارد. هود شومینه ای یا فلت T از این دسته است . از نظر میزان صدا بسته به موتور هود متفاوت است .هود آشپزخانه شومینه ای در طرح های شیشه ،استیل ،شیشه و استیل تولید می شود ،این هود مجهز به فیلتر آلمینومی قابل شستشو و سیستم تشخیص زمان شستشو و تعویض فیلتر می باشد.کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طریق ریموت کنترل،صفحه لمسی و یا دکمه مکانیکی امکان پذیر است.روشنایی هود از طریق لامپ هالوژن و یا ال ای دی(LED) می باشد. بعضی از مدل ها تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نیز دارد.

نمونه هود آشپزخانه شومینه ای

3)هود آشپزخانه 45 درجه یا مورب یا دکوراتیو:

هود آشپزخانه مورب با زاویه 45 درجه نسبت به صفحه گاز قرار می گیرد،هود های 45 درجه به علت اینکه کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی گیرند ممکن است کمی از بو را پخش کنند اما بسیاری از افراد به خاطر ظاهر زیبا و متفاوت با هودهای قدیمی این دسته را انتخاب می کنند.البته در هود هایی با موتورهای قوی این نکته صادق نیست یعنی تفاوتی بین مکش هود آشپزخانه مورب و فلت وجود ندارد .از نظر میزان صدا مانند هود آشپزخانه فلت بسته به موتور آن متفاوت است.هود آشپزخانه مورب در طرح های شیشه ،استیل ،شیشه و استیل تولید می شود ،این هود مجهز به فیلتر آلمینومی قابل شستشو و سیستم تشخیص زمان شستشو وتعویض فیلتر می باشد .کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طریق ریموت کنترل،صفحه لمسی و یادکمه مکانیکی امکان پذیر است و روشنایی هود از طریق لامپ هالوژن و یا ال ای دی (LED)می باشد .بعضی از مدل ها تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نیز دارد.

نمونه هود آشپزخانه مورب یا 45

 

4)هود آشپزخانه آشپزخانه مخفی یا تو کار:

هودمخفی یا توکار کاملا زیر کابینت قرار می گیرد و در واقع هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد مزیت این هود اینست که فضایی برای هود در آشپزخانه اشغال نمی شود. از نظر مکش و صدا و سایر ویژگی ها هود مخفی با هود فلت و هود مورب تفاوتی ندارد.

نمونه هودآشپزخانه مخفی

5)هود فانتزی یا جزیره:

هود جزیره از لحاظ ظاهری، زیبا و فانتزی و در غالب مکعب ،استوانه و کره است .  و از نظر کارایی بیشتر مناسب آشپزخانه هایی است که در آن پخت و پز کمتری انجام می شود و حالت دکوری و لوکس دارد . علت آن هم طراحی خاص برخی از مدل های هود جزیره با صفحه مکش کوچک است البته در مدل هایی که صفحه مکش کوچک نیست همان کارایی هود فلت و مورب را از هود جزیره می توان انتظار داشت. نوع جدید و زیبای هودجزیره ،مدل آسانسوری آن است که با دکمه ای هود بالا و پایین رفته و قابلیت جمع و باز شدن دارد .

نمونه هودآشپزخانه جزیره

                             

نکاتی دیگری که در هنگام خرید هود آشپزخانه باید به آن توجه کرد:

1)برای سنجش میزان صدای هود آشپزخانه دور اول ،دور دوم و نهایتا دور سوم می تواند معیاری برای میزان صدای هود باشد ،دور چهارم و دور پنجم که دورهای آخر و مکش با شدت بالاست نمی تواند معیار مناسبی برای سنجش صدای هود باشد زیرا صدای زیادی تولید می شود.

2)میزان صدا در محدوده 53 تا 63 دسی بل محدوده مناسبی برای صدای هود است.

3)بعضی از مدل های هود سنسور حساس به بو و دود دارد به طوریکه هود آشپزخانه به طور خودکار با وجود بو ودود روشن شده و عمل تهویه را انجام می دهد.البته گاهی ممکن است این سنسورها حساس شده و بی مورد روشن شود.

4)نکته مهم دیگر در مورد صدای هود و میزان تطابق خروجی هود با خروجی آشپزخانه است.اندازه خروجی متداول هود آشپزخانه 10 و یا 15 سانتی متر مربع  در حالیکه خروجی منازل 10 و یا  12 سانتی متر مربع است .حال اگر هودی با خروجی 15 را در آشپزخانه با خروجی 10 نصب کنیم این اختلاف زیاد در اندازه خروجی باعث ایجاد صدای اضافی در هود می شود.این نکته را باید بدانیم که هودهایی با مکش بسیار بالا خروجی 15 دارند اما در ایران خروجی آشپزخانه ها غالبا 10 و 12 است لذا هود هایی با مکش بسیار بالا مناسب ایران نیست زیرا علاوه بر تولید صدای اضافی عمر هود نیز کم می شود.


5)موتور هود جدید از نوع توربینی یا حلزونی است این موتورها علاوه بر اینکه قویترند صدای کمتری نیز تولید می کنند. 

6)فیلتر هود جدید (هود فلت،هود مورب،هود مخفی ،هود جزیره) از جنس آلمینیوم و قابل شستشو با دست و ماشین ظرفشویی(برنامه 2 ساعته )است اما فیلتر هودهای قدیمی زیر کابینتی از جنس پشم شیشه بوده که قابل شستشو نیست و باید تعویض شود.

 

نکاتی برای نگهداری هود:

1)اگر اجاق گاز روشن است حتما هود را روشن کرده و حد اقل روی دور کم بگذارید تا حرارت اجاق گاز آسیبی به قطعات داخلی هود نزند.

2)برای تمیز کردن هود  شیشه ای این کار را لااقل 1 ساعت پس از خاموش کردن هود انجام دهید.

3)برای تمیز کردن هود استیل از تمیز کننده مخصوص با عنوان محافظ استیل استفاده کنید.

4)به علامت شستشوی فیلتر و تعویض فیلتر توجه کرده و این کار را انجام دهید.

مشاهده هود  ایرانی به همراه قیمت و جزئیات :

هود آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه استیل البرز

هود آشپزخانه کن

هود آشپزخانه بیمکث

 

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۷
خرداد

 

 

سینک آبشاری استیل و برتری آن نسبت به سایر سینک ها

سینک ابشاری جدیدترین و بروزترین سینک موجود در بازار بوده که توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است .امروز بانوان به زیبایی ، رفاه و راحتی استفاده از سینک ظرفشویی خود  فکر میکنند و درخواست خود را عملی کرده برای خانه خود از سینک جدید استفاده میکنند، در فروشگاه تایل تپ انواع سینک که دارای آبشن های زیادی هستند موجود می باشد ، از جمله  لیوان شور که بسیار در شستشوی راحت  هر گونه شیشه و لیوان به بانوی خانه کمک میکند همچنین مایع ریز ، شیر تصفیه همرنگ سینک ،شیر آبشاری و شیر شاوری قابل کشش که میتوان برای هر نقطه از سینک آنرا  انتقال داده و سرعت تمیز کردن را بالا برد ، همچنین سینک ها دارای دوسبد برای شستن راحت میوه ها زیر شیر ابشاری و همچنین برد خردکن مخصوص قرار گرفتن بر روی سینک  می باشد . سینک ها دارای مدل های سینک آبشاری  در رنگهای مشکی،دودی،سفیدو طلایی و همچنین دارای مدل های سینک دیجیتالی و یا سینک پیانویی می باشند که خود سینک های پیانویی نیز شامل 2 دکمه،سه دکمه،4 دکمه و پنج دکمه می باشد. که میتوانید در سایت tiletap.ir جستجو و درخواست نمایید.

[video width="368" height="656" mp4="http://tiletap.ir/wp-content/uploads/2023/07/VID-20230610-WA0052.mp4"][/video]

 

 

روش تمیز کردن سینک گرانیتی مشکی :برای برخی از افرادی که از این سینک ظرفشویی استفاده میکنند گاهی بسیار مهم است. تمیز کردن سینک  با رعایت چند نکته ساده بسیار آسان است.

سینک استیل آبشاری به دلیل دوام بالایی که دارد، در بین مصرف کنندگان از محبوبیت سیار زیادی برخوردار است. دلیل کیفیت و دوام بالای این محصول مواد اولیه تولید آن است. این ابتکار زیبا و استفاده از ورق استیل 304 بجای 201  و ضخامت بالای آن (3میلیمتر) موجب گردیده است که این محصول از تنوع بسیار بالایی برخودار گردد.

سینگ گرانیتی

سینک گرانیتی چگونه تولید میشود؟

سینک گرانیتی از ترکیب شدن مخلوطی از پودر سنگ گرانیت و رزین های اکریلیک ساخته می شوند. این فرایند تولید با فشرده سازی بالا صورت گرفته که به آنها قدرت فوق العاده ای می دهد و آنها نسبت به خراش و ضربه مقاوم می سازد.سنگ گرانیت از دوام و استقامت بالایی در برابر ساییدگی و ضربه برخوردار است. کاملا این ویژگی را میتوان در خصوص سینک ظزفشویی گرانیتی یک امتیاز ویژه درنظر گرفت.

مزایای استقاده از سینک ظرفشویی گرانیتی

علاوه بر کیفیت و استقامت بالا،مزیت دیگر سینک ظرفشویی گرانیتی این است که در انواع رنگ ها و مدل های مختلف ارائه شده و از این رو برای  هر سبک  آشپزخانه ای مناسب است.انطباق و تناسب پذیری بسار بالالی این محصول یک ویژگی بسیار حائز اهمیت است.این مزیت موجب گردیده که این نوع سینک طرفداران بسیاری را دارا باشد.

نکات مهم در نگهداری از سینک ظرفشویی گرانیتی شما:

از سوی دیگر، سینک ظرفشویی گرانیتی می تواند به لکه هایی از آب سخت یا مواد شیمیایی بسیار حساس باشد به همین دلیل اگر به درستی تمیز نشود، می تواند ظاهری زشت و نازیبا پیدا کند. اگر شما یک سینک گرانیتی داشته باشید، ممکن است متوجه شده باشید که لکه سفید و ناپایداری روی آن به وجود آمده است. نگران نباشید. این لکه ها می توانند از بین بروند.

آموزش تمیز کردن سینک

۱#مواد لازم جهت تمیزکردن

نگران نباشد،برای فرایند تمیز کردن این نوع از سینک ظرفشویی نیاز به لوازم چندانی ندارید. با ساده ترین وسایل که حتما در منزلتان یافت می شود می توانید این نوع سینک را تمیز کنید.

شما سینک استیل داری؟ اگرنحوه نگه داری از سینک استیل برای شما  یک دغدغه است این مقاله را از دست ندهید.

جوش شیرین، سرکه و روغن های طبیعی تمام موادی است که شما به آن نیاز دارید. بله به همین سادگی با در دسترس ترین مواد میتوانید سینک خود را پاکیزه نگاه دارید.جوش شیرین و سرکه مسئول تمیز کردن سینک ظرفشویی گرانیتی هستند و روغن نیز کمک به جلا و درخشندگی آن می کند.

 

۲# سینک را خالی کنید

تمام ظروف را خالی کنید و سینک را با آب بشویید تا از هر گونه مواد غذایی پاک شود. دقت کنید که لازم نیست برای پاک کردن مواد غذایی لزوما از شوینده خاصی استفاده نمایید.در صورتی که زیاد کثیف باشد، می توانید آن را با صابون تمیز کنید. پس از شستشو و خشک شدن، می توانید به مرحله بعدی بروید.

۳#نوبت به جوش شیرین و سرکه رسید

مقداری سرکه سفید را داخل سینک ریخته و سطح سینک را کاملا با جوش شیرین بپوشانید. جوش شیرین یک ماده طبیعی و بی خطر است و به طور طبیعی باعث می شود به عنوان یک پاک کننده مناسب برای سینک گرانیتی مورد استفاده قرار گیرد.

سرکه نیز به عنوان یک ضد عفونی کننده و پاک کننده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب این دو ماده با یکدیگر می تواند یک ماده تمیز کننده قوی برای سینک ظرفشویی گرانیتی شما باشد. بدون این که آسیبی به سینک شما بزند یا ضرری برای محیط زیست داشته باشد.

۴-روغن ارگانیک و طبیعی را استفاده کنید

حالا که سینک تمیز است، وقت آن رسیده که آن را جلا دهید.

حتی یک سینک تمیز هم می تواند ظاهری ناخوشایند داشته باشد . این روغن طبیعی است که می تواند آن را درخشان کند. یک قاشق روغن را بر روی یک پارچه نرم بریزید و پارچه را با حرکات دایره ای داخل سینک ظرفشویی بکشید.

معمولا روغن ها با راحتی جذب می شوند. اما اگر میزان روغن زیادی را استفاده کردید، به راحتی آن را با یک پارچه از سطح سینک پاک کنید.

 

کلمات کلیدی ::x,ضد زنگx,ظرفشوییx سینک تک  لگن,سینک سینک آبشاری ، سینک ابشاری ، سینک جدید ، سینک مدرن ، سینک مخصوص ، سینک وارداتی، سینک آبشاری دودی، سینک ابشاری مشکی، سینک ظرفشویی  ابشاری ، سینک ضد زنگx,سینک ابشاری  اس 304، سینک آبشاری استیل 304 ، سینک بیصدا ، سینک ظرفشویی تک لگن xسینک ابشاری  در شیراز,فروش سینک  آبشاری در شیراز ,فروش سینک مدرن  ، سینک مخصوص  ، سینک S 304 ، سینک دو لگن در شیراز,سینک تک لگن در شیراز, فروش سینک گرانیتی ,فروش سینک گرانیتی در شیراز ,سینک گرانیتی , سینک توکار سینک روکار , هود جزیره ایx,خرید سینکx,خرید هودxدر شیرازx,سینک روکارx,لوازم ساختمانی، کلینیک ساختمانیx,سینکx,سینک اخوانx,سینک استیلx,سینک بیمکثxx,سینک کنx,سینک گرانیتی،,سینک توکار، خریدx,خرید سینکx,در شیرازx,کلینیک ساختمانx,سینکx,سینک اخوانx,سینک استیلx,سینک بیمکثxx,سینک کنx,سینک  ،سینک گرانیتیx , فروش هود ، فروش هود در شیراز ,فروش هود شیراز,سینک در شیراز,فروش سینک در شیراز

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap

لطفا نظر بدید

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۶
خرداد

ویژگیهای کاشی سرامیکی

 

عموما اکثر افراد بیشترین توجهی که در خرید کاشی های سرامیکی دارند بر طرح و نقوش آنها است، اما با توجه کارکرد هریک از سرامیک ها باید تشخیص دهید که آیا متناسب با فضای شما هستند یا خیر؟ مطلب امروز را اختصاص داده ایم به بررسی ویژگی های کاشی سرامیکی، همراه با اسکانو باشید.

چند نوع سرامیک ساخته شده است؟

برای طبقه بندی سرامیک ها آنها را به 4 طبقه تقسیم بندی می کنند، سرامیک هایی که دارای لایه ای براق بر روی خود هستند به پنج نوع و سرامیک های که مات هستند به 4 دسته طبقه بندی می شوند. بر روی هر یک از سرامیک های مورد نظر اطلاعاتی در مورد درجه، PEI، جذب آب، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ‌زدن، و چندرنگی وجود دارد که در واقع از مهمترین ویژگی های کاشی سرامیک ها بوده و باید در زمان خرید به آنها دقت کنید.

درجه رنگ کاشی سرامیکی به چه معناست؟

تا حالا شنیده اید که می گویند فلان سرامیک درجه یک بوده و دیگری درجه 2 و 3 است؟ در واقع اولین نکته مهمی که باید به آن توجه کنید درجه بندی سرامیک ها هستند، هرچه درجه کیفیت سرامیک پایین تر باشد قیمت پایین تری نیز خواهند داشت. سرامیک هایی که برای کف استفاده می شوند عموما باید از درجه 1 و 2 انتخاب شوند و درجه های پایین تر به عنوان کاشی دیواری نیز مورد استفاده قرار میگیرند. نکته این بخش این است که می توانید از کاشی های کف بر روی دیوارها هم استفاده کنید اما برای کف نباید از کاشی دیواری بهره بگیرید. به دلیل استفاده فراوان از کاشی های کف نهایتا آنها را تا درجه 2 انتخاب کنید.

درجه سائیدگی کاشی سرامیکی

درجه سائیدگی کاشی بر روی جعبه ها با نام PEI شناخته می شود. این نوع از درجه بندی مخصوص کاشی براق است و بر روی کاشی های مات آن را نمی یابید. در واقع درجه PEI قابلیت یک کاشی براق را در برابر سائیدگی و دوام آن به‌عنوان یک کاشی کف نشان می دهد، که این درجه با aa نمایش داده شده است. در واقع اگر برای منطقه ای مسکونی به دنبال کاشی سرامیک هستید کاشی هایی که PEI آن‌ها III و IV است برای کار شما مناسب هستند و آن دسته که دارای PEI بیش‌تر هستند هزینه ای اضافی در مصارف مسکونی بشمار خواهند رفت.

درجه جذب آب کاشی سرامیکی

درجه جذب آب کاشی به شما می گوید که آیا جنسی را که خریداری می کنید قابل استفاده در محیط های مرطوب است یا خیر؟ برای این درجه بندی 4 دسته بندی وجود دارد. برخی از کاشی ها با نام کاشی های غیر شیشه ای شناخته می شوند که میزان جذب آب در آنها بیش از 7 درصد وزن خود است، این نوع از کاشی برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی اصلا مناسب نیستند. کاشی های نیمه شیشه ای مدل دیگری هستند که در این دسته بندی قرار میگیرند، این نوع از کاشی ها حدود 3 تا 7 درصد از وزن خود را آب جذب می کنند و برای فضاهای خشک و داخلی خانه مناسب می باشند. دسته سوم کاشی های شیشه ای هستند که تنها ۰.۵ درصد تا ۳ درصد وزن خود آب جذب می کنند و دسته چهارم و آخرین دسته نیز غیر قابل نفوذ بوده و کمتر از ۰.۵ درصد وزن خود را آب جذب خواهند کرد.

کاشی شیشه ای بهترین انتخاب و جایگزین برای کاشی های چینی هستند، چرا که قیمت آنها کمتر از کاشی های چینی است، این نوع کاشی های شیشه ای همان سرامیک ها هستند که در کف خانه نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

میزان لیزی کاشی سرامیکی

 

COF در واقع مخفف میزان لیزی کاشی سرامیکی بوده و بر روی کاشی ها یافت خواهد شد. این درجه بندی به میزان مقاومت طبیعی کاشی در برابر لیز خوردن اختصاص دارد. اگر این میزان بالا باشد اصطکاک کف با پای افراد کم تر بوده و هرچه میزان آن کم باشد به معنای لیز بودن کف است. اگر قصد خرید کاشی برای منازل مسکونی دارید بهتر است بدانید که COF بیش‌تر از ۵۰ برای این فضاها مناسب هستند. آن دسته از سرامیک هایی که دارای COF بیش‌تر از ۶۰ هستند مناسب برای فضاهای تجاری هستند. بهتر است زمانیکه برای حمام و سرویس بهداشتی خود اقدام به خرید کاشی کف می کنید، به عدد COF دقت بالایی داشته باشید، برای این فضاها کاشی مناسب است که درجه COF آن بالا باشد، چراکه احتمال لیز خوردگی شما را کم می کند.

 مقاومت در برابر سرما و چندرنگی کاشی سرامیکی

این درجه بندی میزان مقاومت کاشی در فضاهای بیرونی و سرما را نشان می دهد، اگر قصد خرید کاشی برای فضاهای داخلی را دارید اهمیت دادن به این درجه بندی بی مورد است. چند رنگی نیز درجه بندی است برای زمانی که می خواهید کاشی  کف شکل سنگ ها را داشته و یا دارای تنوع در دکوراسیون باشند. این طبقه ‌بندی مناسب کسانی است که دوست دارند هر کدام از کاشی ها یک رنگ منحصر به خود داشته باشند.

 

کلمات کلیدی:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ارزانترینx ارزانترین سینک در شیرازx ارزانترین کاشیx ارزانترین کاشی و سرامیکx ارزانترین کاشی و سرامیک در شیرازx بهترین سرامیکx بهترین سرامیک بدنهx بهترین سرامیک کفx بهترین سینکx خرید هودx خرید کاشیx خرید کاشی و سرامیک در شیراز xسرامیک طرح پارکتx سرامیک مرجانx سرامیک نانوپولیشx سرامیک پارکینگx سرامیک پرسلانx سرامیک کفx سینکx فروش کاشی ارزان در شیرازx فروش کاشی و سرامیک ارزان شیرازx فروش کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیراز xکاشی آشپزخانهx کاشی مرجان ارزان شیراز کاشی مرجان اصفهانx کاشی مرجان تهرانx کاشی مرجان در اصفهانx کاشی مرجان در شیرازx کاشی مرجان شیرازx کاشی مرجان شیراز باهنرx کاشی مرجان یزدxکاشی و سرامیک آشپزخانهx کاشی و سرامیک تبریزx کاشی و سرامیک سرویس بهداشتیx کاشی و سرامیک فتوحیx کاشی و سرامیک مرجانx کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیرازx کاشی و سرامیک میبد یزدx کاشی و سرامیک پاسارگادx کاشی و سرامیک یزدx

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

 

 

 

 

 

 
 

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۵
خرداد

آشپزخانه

بنر 4

تغییرات گسترده تکنولوژی موجب تغییر در سبک و ساختار انواع لوازم آشپزخانه از جمله هود شده است. با توجه به این امر شرکت های متعددی نیز در زمینه ساخت و تولید انواع هودها فعالیت می کنند، لذا انتخاب هود دلخواه، از نظر فنی و  همچنین سلیقه شخصی به امری دشوار و بس زمانبر تبدیل شده است. 

1 142

تغییرات گسترده تکنولوژی موجب تغییر در سبک و ساختار انواع لوازم آشپزخانه از جمله هود شده است. با توجه به این امر شرکت های متعددی نیز در زمینه ساخت و تولید انواع هودها فعالیت می کنند، لذا انتخاب هود دلخواه، از نظر فنی و  همچنین سلیقه شخصی به امری دشوار و بس زمانبر تبدیل شده است. 
اگر میخواهید انتخابی خاص و منحصر به فرد داشته باشید و در عین حال از لحاظ فنی نیز انتخاب درست و شایسته ای باشد باید یک سری ویژگی ها و مشخصات را در نظر بگیرید.برای انتخاب بهترین تصفیه کننده هوای آشپزخانه در این مقاله از خشت رو خشت با ما همراه باشید:

هود ها در مدل ها و  برند های مختلفی تولید می شوند از جمله :

هود زیرکابینتی:

هود آشپزخانه زیرکابینتی در بین انواع هود جز مدل های قدیمی محسوب می شود . همانطور که از اسم این دسته مشخص است، این هودها در قسمت زیر کابینت و دقیقا بالای گاز نصب میشوند. بیشتر این هود  زیرکابینتی قابلیت نصب روی دیوار هم دارند. این هود ها داری مزایایی از جمله قیمت مناسب، فضای اشغال شده بسیار کم و معایبی چون عدم پشتیبانی از قابلیت لمسی و ریموت ، سروصدای بسیار زیاد و مکش نسبتا پایین هستند. دو تا سه حالت شدت مکش برای هود زیرکابینتی در نظر گرفته شده که قابل تنظیم خواهد بود  و برای تامین روشنایی از چراغ های هالوژنی استفاده شده تا آرامش بیشتری را هنگام آشپزی به شما ببخشد. هود های زیرکابینتی معمولا به یک یا دو موتور تجهیز می شوند .

هود تلسکوپی:

گاهی اوقات به دلیل استفاده از کابینت های یکپارچه امکان استفاده از بقیه انواع هود وجود ندارد چرا که در ظاهر کابینت ها تاثیرگذار است ، در این مواقع از هود تلسکوپی استفاده می شود که این مدل به صورت مخفی در زیر کابینت نصب میشود، از نقاط قوت و بسیار برجسته این مدل می توان به سهولت شست شوی فیلتر ها اشاره کرد.


هود شومینه ای:

هود های شومینه ای خیلی شبیه هودهای زیر کابینتی هستند اما به صورت مستقیم روی دیوار نصب میشوند که البته در صورت استفاده از رنگهای متناسب با کابینت ها میتواند زیبایی دوچندانی به فضای اشپزخانه شما بدهد.

هود جزیره ای:

هودهای جزیره ای هودهایی هستند که به جای دیوار مستقیما به سقف وصل میشوند. هود های جزیره ای از جمله هود های نسل جدید است که شبیه به یک لوستر در آشپزخانه است و جهت خروج هوا نیازی به داکت دیواری ندارند. این هودها بسیار بسیار زیبا و شیک هستند و معمولا در اشپزخانه های بزرگ که گاز در مرکز اشپزخانه به صورت جزیره قرار میگیرد استفاده میشوند.

 

هود مورب یا شیبدار:

هودهای مورب هودهایی هستند که به حالت شیبدار روی دیوار فوقانی گاز نصب میشود که به لحاظ زیبایی در دسته بندی هودهای لاکچری قرار میگیرد اما دارای قدرت مکش بسیار بالایی نیستند، با این حال میتوان به این نقطه قوت اشاره کرد که به دلیل عدم قرارگیری به صورت مسقیم بالای شعله گاز دارای عمر مفید بالاتری است.

هود مخفی

و اما هودهای مخفی!!
هود مخفی در برند ها و مدل های مختلف تولید می شوند و ظاهری متفاوت به آشپزخانه شما می بخشند . میتوان گفت نقطه قوت هود مخفی کمک به زیبا سازی آشپزخانه ی شماست، به دلیل جاسازی این مدل هود در قسمت زیرین و داخلی کابینت، هیچگونه اثری از هود در فضای خارجی کابینت مشاهده نمی شود،به طوری که بدنه هود داخل کابینت قرار گرفته و دیده نمی شود. زمانی که گاز مورد استفاده قرار می گیرد بخار و دود را به صورت افقی با مکش از سطح گاز جذب می کند. در بسیاری از آشپزخانه های امروزی طراحی طوری انجام می گیرد که هود از نقشه کابینت حذف شده و مخفی می گردد. از نقاط ضعف آن هم میتوان به مکش پایین و صدای زیاد آن اشاره کرد.هود های مخفی از قدرت مکش یکسان با مدل های دیگر برخوردارند و قیمت پایین تری دارند. به دلیل طراحی منحصر به فرد هود های مخفی از کیفیت  بالایی برخوردار نیستند. هود مخفی آسانسوری یکی از انواع هود های مخفی است. این نوع هود با یک رویکرد سفارشی برای تهویه به صورت توکار در داخل کابینت بالای گاز صفحه ای نصب می شود. در این حالت دکمه ای برای بالا و پایین بردن هود تعبیه شده که قابل تنظیم است.دو نوع موتور بیرونی هم موتور مکنده در بیرون آشپزخانه نصب می شود که به مراتب صدای کمتری ایجاد میکند.

 

به هنگام خرید هود لازم است به نکاتی دقت شود:

1.حتما پایین بودن سروصدا را در اولویت قرار دهید!

برای سنجیدن میزان صدا میتوان صدای دو دور ابتدایی هود را در نظر گرفت و با توجه به آن میزان آلودگی صوتی را سنجید. 

 2.حتما به فلزی بودن فن هود دقت کنید؛

دو نوع فن وجود دارد، فلزی و پلاستیکی.
فن های پلاستیکی به دلیل مجاورت مستقیم با گرما به سرعت دفرمه میشوند و بعد از مدت کوتاه تولید سروصدای زیادی میکند اما برای فن فلزی این محدودیت وجود ندارد.

 3.بهتر است از هودهای حساس به بو استفاده شود.

برخی مدلهای هود دارای سنسورهایی هستند که به بو و دود حساس هستند و به هنگام تشخیص دود یا بو به سرعت هود روشن شده و جهت از بین بردن دود و بو شروع به فعالیت میکنند.

 4.مکش هود، ویژگی ای که نباید از آن غافل شد.

باید توجه کرد که حتما هودی مورد انتخاب قرار بگیرد که مکشی متناسب با فضای اشپزخانه داشته باشد، لازم به ذکر است که بدانیم میزان مکش هود رابطه بسیار مستقیمی با صدای هود دارد، به این صورت که هر چه مکش بالاتر باشد صدای هود نیز به همان میزان بالاتر رفته، پس باید توجه ویژه ای به این مورد داشت.

تا به اینجا با موارد مهمی که باید در هنگام خرید هود در نظر گرفت آشنا شدیم، حال نوبت به آن رسیده که با چند تولید کننده داخلی هودهای آشپزخانه آشنا شویم. شرکتهای استیل البرز، اخوان، بیمکث و کن.

در ادامه مختصری درباره هر کدام از شرکتهای تولید کننده انواع هود خواهیم پرداخت:

معرفی برند اخوان

این شرکت با پیشینه ای حدودا ۵۰ ساله در عرصه تولید هود فعالیت میکند. فعالیت این شرکت ابتدا با تولید قطعات پرسی آغاز شد و کم کم قدم به عرصه لوازم دیگر نهاد، از جمله، انواع سینک های ظرفشوئی ، انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی استیل و شیشه ای ، انواع فر های گازی و برقی و در نهایت انواع هودهای آشپزخانه با کیفیت عالی. 
شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در گسترده ترین شبکه فروش و با قویترین سیستم خدمات پس از فروش و گارانتی 18 ماهه خدمتگذار هموطنان عزیز میباشد. برای دیدن محصولات اخوان به همراه قیمت با تخفیف کلیک نمایید

معرفی برند بیمکث

این شرکت در سال ۱۳۶۰ به عنوان پیشگام در عرصه تولید هود اشپزخانه شروع به فعالیت نمود و رفته رفته فعالیت خود را در زمینه تولیدات سایر لوازم آشپزخانه گسترش داد و توانست سهم بسیار بزرگی از بازار را به انحصار درآورد. این شرکت با سابقه بسیار درخشان و روشن با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملی، امروزه تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه شده است.  سیاست تولید در بیمکث، مبتنی بر پیشرفته ¬ترین ماشین¬ آلات و تکنولوژی مدرن و با کارآمدترین و برترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می باشد. برای دیدن محصولات بیمکث به همراه قیمت با تخفیف کلیک نمایید.

معرفی برند استیل البرز

استیل البرز که فعالیت خود را سالهاست آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ قطعه محصول در سال تولید میکند، و تولیدات خود را در بیش از ۲۰۰ مدل مختلف ارائه کرده است، این شرکت محصولات خود را به بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید.استیل البرز اخیرا از محصولات جدید خود در رابطه با موتور هایی که با تکنولوژی سایل پرو کار می کنند  رونمایی کرده است.  استفاده از این تکنولوژی در موتور هود باعث می شود به جز صدای عبور هوا صدای دیگری شنیده نشود. برای دیدن محصولات استیل البرز به همراه قیمت با تخفیف کلیک نمایید.

 

معرفی برند کن

شاید بتوان گفت هود کن یکی از بهترین‌ها در بین ایرانی‌هاست. کن اولین تولیدکننده هود در ایران بوده است و دارای  استاندارد ایزو ۹۰۰۱ میباشد همچنین ضمانت ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش دائمی آن موجب محبوبیت آن شده است. هود کن به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا و ... صادر میشود و  دارای استاندارد ایران و اروپاست.
شایان ذکر است که نمیتوان مقایسه دقیقی بین تولید کننده های هود انجام داد چرا که هر کدام دارای نقاط ضفعف و قوتی هستند ‌و عملا امکان مقایسه بین آنها وجود ندارد . برای دیدن محصولات کن به همراه قیمت با تخفیف کلیک نمایید.

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۵
خرداد

تعریف کاشی پولیش چیست ؟

بنر 4

در این مطلب قصد داریم تا شما با دو اصطلاح رایج در بازار سرامیک که در طی دو سال اخیر متداول شده و توسط فروشندگان این نوع محصولات به عنوان مزیت های یک سرامیک کف عنوان میشود آشنا کنیم:

  1. سرامیک سوپر پولیش - Super Polished Ceramic
  2. سرامیک نانو گلیز - Nano Glazed Ceramic

سرامیک های دارای این دو ویژگی که با نام هایی مانند "سرامیک نانو", "سرامیک پولیشی", "پرسلان پولیشی" در بازار شناخته شده و در چند سال اخیر در بازار با حجم استقبال بالایی مواجه شده اند معمولا برای استفاده در کف در فضای داخلی و در ابعاد ۶۰X۶۰ و بزرگتر از طرف کارخانه های مطرح و مدرن داخلی و خارجی ارائه شده اند.

 

سرامیک سوپر پولیش

سرامیک های با بدنه پرسلان پس از پخت از بافتی فشرده و متراکم و سطحی زبر برخوردار هستند. خاصیت زبری برای سرامیک هایی که با هدف استفاده در فضای خارجی تولید میشوند نوعی امتیاز محسوب میشود اما برای نصب در فضاهای داخلی به خصوص برای فضای داخلی با کاربرد مسکونی اکثر مصرف کنندگان به دنبال نوعی از پوشش سرامیکی هستند که دارای جلا و درخشش بالا باشد و به نوعی جایگزین مناسبی برای پوشش سنگ طبیعی باشد. برای پاسخگویی به این تقاضا تولید کنندگان باید سرامیک های کف با رویه شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشد.

اما همانطور که ذکر شده سرامیک های پرسلانی داری بافت زبر و غیر شفاف هستند. برای رفع این زبری و رسیدن به سطحی صاف و درخشنده دو راه حل موجود است:

  1. استفاده از پوشش لعاب: با استفاده از پوشش لعاب براق بر سطح سرامیک، سرامیک با عنوان سرامیک لعاب دار شناخته شده و از موضوع بحث این مطلب خارج میشود. سرامیک های لعابدار از انواع قدیمی محصولات سرامیکی است و معمولا با قیمت های پایین تری در بازار به فروش میرسد.
  2. پرداخت و پولیش سطح سرامیک: با استفاده این روش بر روی سرامیک پرسلانی (خام و یا لعاب دار) سطح محصول تا درجه ای بسیار ریز پرداخت میشود و سرامیک به شفافیت سطوحی مانند سطوح شیشه ای میرسد. این پرداخت و پولیش توسط یک خط از ماشین آلاتی  با برس های متنوع و در طی یک فرآیند جداگانه پس از تولید سرامیک انجام میشود.

 

اصطلاح سرامیک سوپر پولیش معرف ویژگی سطح پرداخت شده و بسیار صیقلی سرامیک میباشد که خود باعث درخشندگی و جلای بسیار زیاد این دسته از محصولات میگردد. اما انجام این عملیلت بر روی سرامیک باعث میشود تا منافذی بسار ریز در سطح سرامیک بوجود بیاید. برای این رفع این مشکل به پوشش نانو نیاز داریم.

 

سرامیک نانو گلیز

وجود منافذ و درز های بسیار ریز بر روی سطح سرامیک کف باعث جذب شدن ذرات خاک و غبار و همچنین نفوذپذیزی سطح در برابر مایعات ریخته شده بر سطح میشود. این نفوذ اگر اتفاق بیوفتد باعث کاهش درجه درخشندگی و جلای این محصولات خواهد شد.

راه حل جلوگیری از این اتفاق استفاده از پوشش های نانوست. این پوشش ها که به نوعی مکمل لعاب و پرداخت سطح هستند با نفوذ در منافذ سطح باعث میشوند تا سطح پرداخت شده در مقابل نفوذ غبار و مایعات ایمن شده و خاصیت آب گریزی (Hydriphobicity) به سطح اضافه شود. فرآیند اضافه کردن این پوشش نانو به سطح محصولات فرایندی زمان بر و سخت است که در آن دو ترکیب برای حداقل ده مرتبه بر روی سرامیک اضافه شده و در میان هر نویت سرامیک ها مجداد در داخل کوره قرار میگیرند.

لازم به توضیح است که دوام این نوع پوشش ها مادام العمر نیست و سرامیک های نصب شده پس از مدتی استفاده این خاصیت را به تدریج از دست خواهند داد.

تصاویر زیر کیفیت سطح سرامیک پرسلانی را پس پرداخت (تصویر اول) و پس از افزودن لایه نانو (تصویر دوم) نشان میدهد.

سطح پرسلان پرداخت شده بدون لایه نانو در زیر میکروسکوپ

سطح پرسلان پرداخت شده پس افزودن لایه نانو در زیر میکروسکوپ

از ویژگی های این نوع از محصولات میتوان به دوام بیشتر در مقابل نفوذ جرم و رطوبت و همچنین دارا بودن شفافیتی نزدیک به سطوح شیشه ای نام برد. همچنین انجام این فرآیند های زمانبر باعث افزایش هزینه های تولید و در نتیجه قیمت این نوع محصولات میگردد.

بازرگانی استادی مجموعه کاملی از سرامیک های پرسلانی سوپر پولیش نانو گلیز را در ابعاد متنوع در سبد کالایی خود ارائه میکند. برای آشنایی با این محصولات کافیست به بخش محصولات در وبسایت تایلتپ www.tiletap.ir سربزنید.

 

کلمات کلیدی:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ارزانترینx ارزانترین سینک در شیرازx ارزانترین کاشیx ارزانترین کاشی و سرامیکx ارزانترین کاشی و سرامیک در شیرازx بهترین سرامیکx بهترین سرامیک بدنهx بهترین سرامیک کفx بهترین سینکx خرید هودx خرید کاشیx خرید کاشی و سرامیک در شیراز xسرامیک طرح پارکتx سرامیک مرجانx سرامیک نانوپولیشx سرامیک پارکینگx سرامیک پرسلانx سرامیک کفx سینکx فروش کاشی ارزان در شیرازx فروش کاشی و سرامیک ارزان شیرازx فروش کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیراز xکاشی آشپزخانهx کاشی مرجان ارزان شیراز کاشی مرجان اصفهانx کاشی مرجان تهرانx کاشی مرجان در اصفهانx کاشی مرجان در شیرازx کاشی مرجان شیرازx کاشی مرجان شیراز باهنرx کاشی مرجان یزدxکاشی و سرامیک آشپزخانهx کاشی و سرامیک تبریزx کاشی و سرامیک سرویس بهداشتیx کاشی و سرامیک فتوحیx کاشی و سرامیک مرجانx کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیرازx کاشی و سرامیک میبد یزدx کاشی و سرامیک پاسارگادx کاشی و سرامیک یزدx

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۵
خرداد
 
 
مزایا و معایب سرامیک پرسلان

 پرسلان چیست؟

درباره

سرامیک پرسلان

بیشتر بدانید...

پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِی صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد.

مزایا و معایب سرامیک پرسلان

  • استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ های گرانیتی)
  • جذب آب پایین تا کمتر از 1/0 درصد و مقاوت در برابر یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)
  • مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیری ( مواد شوینده و پاک کننده اسیدها و بازها)
  • مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)
  • سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی)
  • ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بالا بر ساختار آن است که در سنگ های طبغی دیده نمی شود.)
  • قابلیت تولید در سایزهای مختلف و وجود طرح ها و رنگ های بدیع و بیکران
  • قابلیت نصب بوسیله نصب خشک و نما و ابنیه بلند مرتبه ( به عنوان یک ابزار مهندسی قابلیت ابزار خوری و نصب قطعات را در روی خود دارد.)
  • ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد.)

مقایسه فرآیند تشکیل سنگ با پرسلان

سنگ های طبیعی طی یک و یا چند مرحله دگردیسی در طبقات داخلی زمین و تحت دمای درونی زمین که تقریبا1000 درجه سانتی گراد می باشد کاملا ذوب می شوند که اگر سریع سرد شوند به صخره های آتشفشانی و اگر با آرامی سرد شوند به صخره های آذرین تبدیل می شوند.استخراج سنگ های طبیعی و خارج نمودن آنها از طبقات زیر زمینی باعثمی شود که در شرایط جوی زمین پایداری خود را از دست بدهند و به همین دلیل سنگ های طبیعی دارای ضعف های بسیاری هستند از جمله:

سریع واکنش نشان دادن در مقابل اسیدها و بازها و مواد شیمیایی دیگر که به علت تراکم و دانسیته و وجود تخلخل سطحی و باز بسیار زیاد و وجود پیوند ناقص و اکتیو می باشد.

استحکام خمشی و مکانیکی پایین که در نتیجه از دست دادن پایداری در اثر استخراج، تراکم و دانسیته پایین می باشد.

در پرسلان ها به علت وجود آماده سازی پیشرفته مواد اولیه، مخلوط کردن مواد اولیه متناسب با همدیگر برای ایجاد فاز های عالی تر جهت ارتقا ویژگی های پرسلان، تولید یک ترکیب کاملا مخلوط شده در آسیاب های بالمیل که باعث یکنواختی کلی خواهد شد، تولید گرانول (دانه های به شکل سیب) به عنوان ذرات ابتدایی تولید پرسلان که شکل گرانول ها و درصد رطوبت موجود در آنها باعث می شود در هنگام پرس کاملا در هم قفل شده و همین مسئله دلیل بالا رفتن دانسیته می باشد.پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگی های برتر محصول پرسلانی می باشد.در آخر پخت محصول پرسلانی است که تحت یک سیکل پخت مشخص انجام می شود، این سیکل پخت باعث به وجود آمدن فازهای نهایی بسیار پایدار در پرسلان ها می شود. دما در حدود 1200 درجه سانتیگراد است پس این مسئله باعث می شود در برابر عوامل واکنش پذیر مقاوم گردد و حالت پایداری داشته باشد.براقیت محصول و کیفیت سطحی بالای این محصولات در قسمت پولیش اتفاق می افتد.سختی سطحی بالا و تراکم زیاد محصولات و براقیت بالا در حد 600 لوکس می باشد. 

کاربرد سنگ های پرسلانی

سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان بدون محدودیت در همه جا به کار می رود از جمله :

  • اماکن مسکونی ( مجتمع ها، ویلا ها، ...)
  • حمام و دستشویی (سرویس های بهداشتی)
  • پله ها و پیشخوان ها
  • نما های بیرونی و داخلی
  • پیاده رو ها و محوطه ها
  • ادارات و شرکت ها و سازمان ها
  • کارخانه ها (سالن های تولید، انبارها، ...)
  • مدارس و آموزشگاه ها،مراکز خرید و آموزشگاه ها،فرودگاه ها،مترو ها،ترمینال های انتقال مسافر،بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی در کلیه سطوح،رستوران ها و کافی شاپ ها،هتل ها، متل ها و مراکز اقامتی
  • مراکز فرهنگی هنری، ورزشی و...

 

بنابراین می توان اذعان نمود که پرسلان به راحتی می تواند مورد توجه معماران قرار گیرد.

برای مشاهده

قیمت سرامیک پرسلان

به

فروشگاه اینترنتی www.tiletap.ir

مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ارزانترینx ارزانترین سینک در شیرازx ارزانترین کاشیx ارزانترین کاشی و سرامیکx ارزانترین کاشی و سرامیک در شیرازx بهترین سرامیکx بهترین سرامیک بدنهx بهترین سرامیک کفx بهترین سینکx خرید هودx خرید کاشیx خرید کاشی و سرامیک در شیراز xسرامیک طرح پارکتx سرامیک مرجانx سرامیک نانوپولیشx سرامیک پارکینگx سرامیک پرسلانx سرامیک کفx سینکx فروش کاشی ارزان در شیرازx فروش کاشی و سرامیک ارزان شیرازx فروش کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیراز xکاشی آشپزخانهx کاشی مرجان ارزان شیراز کاشی مرجان اصفهانx کاشی مرجان تهرانx کاشی مرجان در اصفهانx کاشی مرجان در شیرازx کاشی مرجان شیرازx کاشی مرجان شیراز باهنرx کاشی مرجان یزدxکاشی و سرامیک آشپزخانهx کاشی و سرامیک تبریزx کاشی و سرامیک سرویس بهداشتیx کاشی و سرامیک فتوحیx کاشی و سرامیک مرجانx کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیرازx کاشی و سرامیک میبد یزدx کاشی و سرامیک پاسارگادx کاشی و سرامیک یزدx

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

 

 

 

 

 

 
 

 

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۴
خرداد

 روشویی کابینتی را چگونه انتخاب کنیم

بنر 4

اهمیت روشویی کابینتی در سرویس حمام 

یکی از راههایی که می تواند به شما برای داشتن سرویس حمام شیک و منظم کمک کند داشتن کابینت روشویی در سرویس حمام است. خرید روشویی کابینت دار برای سرویس بهداشتی یکی از با اهمیت ترین گزینه ها در طراحی دکوراسیون محیط حمام و سرویس بهداشتی می باشد.حال برای انتخاب کابینت روشویی باید چند سوال از خودتان بپرسید. نوع کابینت روشویی, دیواری یا زمینی؟ جنس کابینت روشویی , کابینت روشویی pvc یا چوبی؟؟

 

برای دیدن قیمت و سایر محصولات  روی لینک www.tiletap.ir  کلیک کنید .

 روشویی کابینتیبرای خرید روشویی کابینتی باید ابعاد محل نصب کابینت روشویی را اندازه بگیرید اگر کابینت روشویی پشت درب سرویس بهداشتی نصب می کنید حتما باید عمق کار (از دیوار یا جلوی کابینت) را اندازه بگیرید تا به درب گیر نکند. در صورتی که فضای حمام شما کوچک باشد می توانید در فروشگاه اینترنتی کالا118 روشویی کابینتی کوچک  را جستجو کنید و از مدل های روشویی کوچک انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید با توجه به رنگ سرامیک و فضای سرویس حمام خود از کالا118 کابینت روشویی را با رنگ سفارشی انتخاب و خرید کنید.

انواع روشویی کابینتی از لحاظ نصب

در حالت کلی روشویی ها به دو نوع روشویی کابینتی دیواری و کابینت روشویی پایه دار در بازار موجود می باشد. موقع خرید روشویی کابینت دار باید به این نکته توجه کنیم که اگر فضای زیادی در حمام داریم می توانیم از کابینت روشویی زمینی پایه دار استفاده کنیم ولی در صورتی که فضای حمام کوچک هست بهتر است از کابینت روشویی وال هنگ یا همان دیواری استفاده کنیم.

 

نمونه کابینت روشویی دیواری

نمونه روشویی کابینتی پایه دار

جنس روشویی کابینتی

بیشتر روشویی  کابینت دار موجود در بازار از دو جنس پی وی سی pvc و چوبی wood می باشد. روشویی های کابین دار از جنس PVC با توجه به اینکه در برابر رطوبت و بخار آب مقاومت بیشتری دارند بیشتر مورد توجه طراحان می باشد.

 

 

روشویی 11

چرا روشویی کابینت دار PVC ؟؟

در انتخاب روشویی کابینت دار یکی از موارد مهم بهداشت محیط سرویس بهداشتی و حمام می باشد. سرویس بهداشتی با توجه به اینکه منبع بسیاری از میکروبها است و با هر بار استفاده از فلاش تانک تعداد زیادی از میکروب ها همراه با رطوبت به محیط اطراف پخش می شود داشتن کابینت روشویی PVC برای قرار دادن وسایل بهداشتی از جمله مسواک داخل باکس ضروری است و از طرفی تمیز کردن کابینت روشویی پی وی سی با توجه به اینکه جنس PVC ذاتا آب گریز و مقاوم در برابر رطوبت می باشد و تمیز کردن روشویی pvc  بسیار راحت تر از سایر روشویی ها می باشد.

 

طراحی نوع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی را شما نسبت به دکور حمام خود می توانید از نوع روشویی کابینت دار سلطنتی یا کابینت روشویی مدرن فانتزی و ... انتخاب کنید.

روشویی سلطنتی

قبلا اکثر کابینت  روشویی سلطنتی از جنس چوب ساخته می شود ولی الان از جنس PVC هم ساخته می شود این نوع از روشویی ها با استفاده از دستگاه های CNC طرح ها و نقش های کلاسیک مختلفی بروی بدنه PVC یا چوب هک می شود روشویی کابینتی سلطنتی اکثرا دارای طرح های سنتی و زیبایی از معماری ایرانی و رومی می باشد.قیمت روشویی کابینتی سلطنتی با توجه به اینکه ریز کاری زیادی دارد و تولید آن بسیار وقت گیر می باشد نسبت به بقیه طرح ها قیمت بالاتری دارد.

 

روشویی  مدرن

 روشویی کابینتی مدرن اکثرا از جنس پی وی سی ساخته می شود و سطحی براق و زیبایی دارد و با توجه به تنوع رنگ PVC  و مدل های متنوع که می توان از پی وی سی تولید کرد دارای طرح های زیادی در بازار می باشد. کابینت روشویی مدرن هم در حالت زمینی و هم در حالت وال هنگ یا همان دیواری قابل تولید می باشد ولی بیشتر طراحان از مدل دیواری استفاده می کنند. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی تایلتپ www.tiletap.ir مدل های روشویی کابینتی را با انواع رنگ های سفارشی می توانید خرید کنید.

 

روشویی کابینتی معمولی

 روشویی کابینتی معمولی که اکثرا از جنس روکش PVC می باشد. قیمت روشویی کابینتی معمولی با توجه به جنس کابینت نسبت به روشویی های تمام PVC قیمت ارزان تری دارد. روشویی ارزان قیمت روکش پی وی سی دارای  دوام و مقاومت کمتری نسبت به بقیه روشویی ها دارد پیشنهاد کالا 118 برای شما خرید کابینت روشویی تمام PVC می باشد.

 سنگ رویه روشویی کابینت دار

کاسه روشویی یا همان سنگ روشویی مورد استفاده برای کابینت ها از دو نوع سنگ روشویی توکار  و سنگ روشویی روکار

سنگ روشویی کابینتی توکار

 این نوع سنگ که کامل داخل کابینت نصب می شود و لبه ها سنگ توکار بیرون می ماند. برای این نوع از روشویی های کابینت دار شیر روشویی پایه کوتاه نصب می شود. 

سنگ روشویی کابینتی روکار

روشویی کابینتی که از نوع سنگ روکار استفاده می شود در این مدل کاسه روشویی تماما روی باکس وسط قرار می گیرد با توجه به ارتفاع سنگ در صورتی که رویه سنگ محل شیر وجود نداشته باشد باید از شیرآلات روشویی پایه بلند و یا شیرآلات روشویی توکار استفاده شود.

روشویی 13

جنس سنگ روشویی کابینتی

کاسه سرامیک معمولی :

کاسه سرامیک معمولی دارای سطح براق می باشد و در برابر رطوبت مقاوم می باشد قیمت کاسه روشویی سرامیکی به لعاب رویه آن بستگی دارد کاسه های روشویی ایرانی نسبت به کاسه های روشویی وارداتی دارای قیمت و کیفیت پایین تری می باشد.

کاسه روشویی سنگ مصنوعی :

سنگ مصنوعی که این روز ها با نام کورین بیشتر بکار می رود در واقع یک برند از محصولات سنگ سخت Solid Surface سالید سرفیس هست که در سال 1967 توسط شرکت آمریکایی DuPont ساخته شده است. سنگ مصنوعی بیشتر در ساخت رویه کابینت آشپزخانه , سینک آشپزخانه , وان حمامی, کاسه روشویی و ... استفاده می شود از ترکیب سنگ معدنی بوکسیت( bauxite)و پلیمر اکریلیک و تری هیدرات آلومینا تشکیل شده است. با توجه به تنوع رنگ و مدل کاسه های روشویی جنس سنگ مصنوعی امروزه روز به روز بیشتر استفاده می شود.

کاسه روشویی از جنس کوارتز :

سنگ مصنوعی کوارتز که حدودا 95 درصد آن سنگ طبیعی و تنها 5 درصد آن از سیلیسیم دی اکسید تشکیل شده است.این نوع سنگ هم همانند کورین در برابر خراشیدگی و ضربه مقاومت بالایی دارد و آنتی باکتریال می باشد.

کلمات کلیدی :  کابینت روشویی

pvc

کابینت روشویی بومرنگ

کابینت روشویی سلطنتی 

 

کابینت روشویی لوتوس کابینت روشویی سنگی کابینت روشویی ویتا کابینت روشویی کابینت روشویی لاکچری  کابینت روشویی چوبی کابینت روشویی  روشویی  کابینتی , , , , خرید کابینت روشویی, روشوی کابینت پایه دار, قیمت انواع روشوی کابینتی, , , , , آینه باکس پی وی سی  و یا با صلاح آینه باکس روشویی ،  ضد آب  - PVC - ، آینه باکس روشویی  -|-    خرید اینترنتی آینه و باکس دستشویی کابینت روشویی | روشویی توالت  آینه باکس شامل آرالیا ، میلانو، آتریس ، نانسی ، النا،  آذین ،  ویکتوریا ، درنا ، آیلین ، ویشکا ،  سارنو ، آنتیک ، آنیتا در سایز های 80،75،70،60،55،45، 90و غیره.. می باشد.خرید روشویی ایستاده شیراز ، خرید روشویی کابینتی شیراز ، خرید روشویی ایستاده ، خرید سنگ روشویی شیراز ، خرید روشویی کابینتی توکار ، روشویی کابینتی در شیراز ، فروش آینه باکس ، فروش آینه باکس در شیراز، فروش روشویی کمدی شیراز  فروش روشویی کمد دار در شیراز ،  فروش روشویی کمد دار سرویس ، روشویی کمد سرویس ،  روشویی کمد حمام  ،   آینه باکس سرویس بهداشتی شیراز ، فروش روشویی کمد حمام در شیراز ، فروش کابینت روشویی در شیراز ، فروش روشویی کابینتی در شیراز ، روشویی کابینتی ، فروش روشویی کابلینتی ، فروش روشویی کابینتی سرویس بهداشتی ، روشویی کوچک ، فروش روشویی سلطنتی در شیراز ، فروش روشویی دستشویی ، روشویی جدید در شیراز ، روشویی گلسار ، روشویی لوتوس ، روشویی سلطنتی  روشویی دستشویی  روشویی سنگی  بهترین کابینت روشویی بهترین روشویی کابینتی  بهترین روشویی کمد دار  کابینت روشویی ارزان کابینت روشویی مناسب  کابینت روشویی زیر قیمت  بهترین قیمت روشویی کابینتی بهترین روشویی کمدی  شیراز بهترین کابینت روشویی صدف  فروش کابینت روشویی ارزان  فروش روشویی کابینتی ارزان در شیراز فروش آینه باکس ارزان در شیراز کابینت روشویی سفید شیراز کابینت روشویی سفید  سنگ کابینت  روشویی  آینه باکس ،  45 ، 50 ، 55 ، 60 ، آتریس ، آذین ، آرالیا ، آنتیک ، ایلین ، آینه باکس ، النا ، باکس ، باکس و آینه ،  خرید باکس ، خرید روشویی کابینتی ، خرید کابینت روشویی ، درنا ، روشویی کابینتی ، روشویی کمد دار ، سارنو ، x سایز 75 ، 80 ، 90 ، سرویس بهداشتی ، سنگ توالت زمینی ، سنگ روشویی ، سنگ روکار ، سنک روکار کابینتی ، ضد آب ، ضمانت رنگ ،فروش باکس سرویس ، فروش روشویی کابینتی  ، فروش کابینت حمام دستشویی ، کابینت سرویس بهداشتی ، میلانو ، خرید کابینت روشویی ، نانسی ، ویشکا  ، ویکتوریا ، کابینت روشویی ، کابینت دیواری سرویس ، کابینت زمینی ، کابینت زمینی سرویس ، کابینت سلطنتی   ، Stone washbasin  ، wash basin

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

.

 

 

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۳
خرداد

 خرید کاشی و سرامیک 

 بنر 4
 
کاشی مرجان کتان 4275کاشی مرجان کتان 4227کاشی مرجان آلاباسترو 5کاشی مرجان آلاباستروکاشی مرجان الاباسترو 5کاشی مرجان آرندا 5آپامه 3کاشی مرجان آرندا 2
 

برای دیدن قیمت و سایر محصولات  روی لینک www.tiletap.ir کلیک کنید.

 نصب کفپوش‌ های سرامیکی

بستر: زمین زیرکار که  سرامیک روی آن قرار می‌گیرد مهم‌ترین عنصر کار است. این زمین باید صاف، مسطح و بدون فرورفتگی و اشکال باشد. پستی و بلندی‌های کوچک می‌تواند منجر به گیر افتادن هوا در زیر سرامیک‌ها شده و تبدیل به نقاط ضعف گردد که به مرور زمان باعث شکستن و کنده شدن می‌شود.

توجه: بعضی متخصصان پول اضافی برای آماده‌سازی بستر می‌گیرند. علاوه بر این ماده‌ی بستر نباید با تغییرات دما تغییر کند. به همین دلیل بتن معمول‌ترین ماده‌ی  بستر برای نصب سرامیک است. در ضمن بعد از ریختن بتن تازه، باید حداقل ۲۸روز صبر کرد تا رطوبت به طور کامل از آن برود و خشک گردد.

گزینه‌های  کاشی کف سرامیکی

کاشی‌های لعاب دار و بدون لعاب

لعاب به پوشش شیشه‌ای می‌گویند که بر روی سطح بعضی سرامیک‌ها قرار گرفته است. این یک لایه‌ی حفاظتی بوده که تضمین می‌کند کاشی نسبت به لکه‌ها و آب نفوذ ناپذیر باشد. با این حال بعضی افراد مواد بدون لعاب (مات) را ترجیح می‌دهند چون می‌خواهند طبیعی‌تر به نظر برسد. سرامیک‌های بدون لعاب باید به صورت دوره‌ای درزگیری شوند تا در برابر لکه‌ها حفاظت گردند.

سفال

این نوع از سرامیک از خاک رس با رنگ قرمز آجری ساخته شده که در دمای پایین‌تری پخته می‌شود و یک کاشی ظریف، متمایز و طبیعی را به وجود می‌آورد.

پرسلان

خاک رسی است که در دمای بسیار بالا پخته می‌شود و بسیار مقاوم و محکم می‌باشد. با این حال برش و شکل دادن به آن نسبت به دیگر مواد سرامیکی سخت‌تر است. پورسلین به دلیل مقدار جذب آب پایین‌تر از 5%، می‌تواند در خارج از خانه و در فضای باز هم به کار رود و در برابر سرما و یخ زدگی مقاوم است.

نکته‌ی مهم
مطمئن شوید که اشتباهاً کاشی‌ سرامیکی مخصوص دیوار را نمی‌خرید. آن‌ها نازک‌تر و کم‌دوام‌تر از کاشی‌ کف هستند چون لازم نیست فشار حاصل از قدم برداشتن را تحمل کنند.

اندازه‌های کاشی سرامیکی

سرامیک‌ها عمدتاً در قطعات مربعی ۱۲*۱۲، ۱۶*۱۶ و ۶*۶ اینچ برش داده می‌شوند. با این حال می‌توان آن‌ها را به صورت مستطیل و مثلث در هر اندازه‌ای درآورد. بنابراین بهترین کار این است که از اندازه‌های برابر و قابل تقسیم استفاده شود تا ضایعات کاهش یابد. در بعضی موارد ممکن است سرامیک‌های شش‌ضلعی هم موجود باشند.

 

 

سختی کاشی‌های سرامیکی

کاشی‌ سرامیکی توسط مؤسسه‌ی انامل پورتلند درجه‌بندی می‌شوند که قوام سرامیک را از ۱ (ضعیف‌ترین) تا ۵ (محکم‌ترین) درجه بندی می‌کند. به طور کلی سرامیک‌هایی با درجه سختی ۳ یا بالاتر برای کف به کار می‌روند و سختی‌های پایین‌تر فقط باید برای دیوار استفاده شوند.

مسائل مربوط به مراقبت طولانی مدت

تمیز کردن: استفاده از آب گرم و تی کشیدن معمولی برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن سطوح سرامیکی کافی است. اگر از جارو برقی استفاده می‌کنید مطمئن شوید که سرلوله‌ی نرمی به کار می‌برید تا از خراش و خط افتادن جلوگیری شود. در صورت لکه افتادن می‌توان از مخلوط سرکه و آب استفاده کرد. اگر از مواد شوینده استفاده می‌کنید اطمینان حاصل کنید که ph (اسیدیته) آن متعادل باشد تا لعاب روی سرامیک را پاک نکند.

سیمان: سیمان بین درزها آسیب‌پذیرترین قسمت در سطوح سرامیکی است. خطوط سیمان، مستعد نفوذ خاک، مایعات و عوامل ایجاد کننده‌ی لکه است و می‌تواند به عنوان محلی برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌های مضر از جمله باکتری‌های ناخوشایند باشد.

می‌توان با به کار بردن یک درزگیر مناسب روی سیمان بلافاصله بعد از نصب سرامیک‌ها از این موارد جلوگیری کرد. درزگیر باید هر سال به صورت دوره‌ای استفاده شود چون به مرور زمان از بین می‌رود. شاید لازم باشد زمان بیشتری را صرف تمیز‌کاری و نگهداری منظم از خطوط سیمان کرده و حتی ممکن است هر از مدتی لازم باشد آن‌ها را بیرون کشیده و به طور کامل با سیمان جدید جایگزین کنید.

شکستگی‌ها و ترک‌ها: زمانی که کاشی سرامیکی آسیب می‌بیند، تنها کاری که می‌‌توانید بکنید این است که آن‌ها را در آورده و تعویض کنید. هنگام نصب اولیه بهتر است یک یا دو جعبه از مواد استفاده شده را نگه دارید تا در آینده قطعات مشابه برای جایگزینی داشته باشید. اگر این کار را نکرده‌اید، می‌توانید یک کاشی جایگزین از طریق اینترنت و یا مراجعه به شرکت اصلی تولیدکننده‌ی کاشی پیدا کنید.

اگر هیچکدام از این‌ها جواب نداد، شرکت‌هایی هستند که کاشی جایگزین سفارشی تولید می‌کنند که مشابه بقیه‌ی کاشی‌های سطح شما می‌باشد. قیمت این کاشی‌ها معمولا از 40 دلار برای هر قطعه شروع می‌شود و بستگی به پیچیدگی و دشواری کار دارد که به طور نسبی از لحاظ قیمت قابل مقایسه با کندن و نصب سرامیک جدید برای کل سطح است.

موارد کاربرد کاشی‌ سرامیکی برای کف

مکان‌های پر رفت و آمد

سرامیک‌ سخت و پورسلان مناسب آشپزخانه‌ها، اتاق نشیمن، راهروها و دیگر اماکن پر رفت و آمد می‌باشد.

 

هر چه که می خواستید درباره نصب  کفپوش و پارکت بپرسید اما جراتش را نداشتید!
 

هر چه که می خواستید درباره نصب کفپوش و پارکت بپرسید !

کف پوش های چوبی به فضای خانه ی شما زیبایی و گرما می بخشد. همچنین می تواند یک سرماگذاری بزرگ و طولانی مدت باشد. انتخاب آنها روی سبک و مدل دکوراسیون خانه شما اثر گذاشته(مانند ارزش آن) و می توانید سال های سال با آن زندگی کنید. پس ایده آل این است که در مورد نوع چوب، کفپوش ها، و فروشنده آنها به اندازه کافی تحقیق کنید.گاهی، انتخاب در این موارد گیج کننده است، بخصوص وقتی که وارد برای خرید فردی وارد فروشگاه ها می شود. این متن شما را در انتخاب هایتان برای خرید کفپوش کمک و راهنمایی می کند.

 

کاربرد‌های تجاری

بسیاری از مغازه‌ها و مؤسسات عمومی پوشش‌های سرامیکی را به کف‌پوش‌های نرم ترجیح می‌دهند زیرا تمیز کردن و نگه‌داری آن‌ها راحت‌تر است. سرامیک‌ها معمولا به جای کاشی‌های مرمری و گرانیتی به کار می‌روند تا ظاهر زیبایی را ایجاد کنند و در عین حال مشکلات تمیز کردن که دیگر مواد طبیعی ایجاد می‌کنند را نداشته باشند.

نصب در طبقه‌ی دوم

در حالی که کاشی‌ سرامیکی بسیاری از ویژگی‌های سنگ‌های طبیعی را دارا می‌باشند، بسیار سبک‌تر هستند. این موضوع آن‌ها را برای نصب در طبقه‌ی دوم و طبقات بالاتر، مطلوب‌تر و کاربردی‌تر می‌کند. این مسئله به خصوص در خانه‌هایی که ستون‌ها و تقویت‌کننده‌های ساختمان زیاد محکم و قابل اطمینان نیستند صادق است.

مقایسه‌ی سنگ‌ طبیعی و کاشی‌ سرامیکی سخت  

شباهت‌های بسیاری بین کاشی‌ سرامیکی و سنگ‌های طبیعی گوناگون که در بازار موجود هستند وجود دارد. هر دو از گزینه‌های محکم و بادوام برای سطوح کف می‌باشند که سال‌ها در محیط‌های گوناگون دوام می‌آورند. تفاوت اصلی آن‌ها لعاب شیشه‌ای مذابی است که می‌توان روی سرامیک قرار داد که آن را از آسیب و لکه مصون می‌کند. این پوشش احساس طبیعی بودن سطح را از بین می‌برد ولی در عوض تولیدکنندگان می‌توانند هر نقش و تصویری که می‌خواهند روی آن بزنند حتی تصویری مثل سنگ‌های طبیعی مختلف.

انواع کفپوش‌های کاشی سنگ طبیعی

سنگ‌هایی که از دل کوه به دست آمده‌اند، طیفی از مواد را در بر می‌گیرند که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند.

گرانیت

گرانیت سخت‌ترین و متراکم‌ترین سنگ ساختمانی بوده که می‌توان آن را نرم و صیقلی کرد، صاف و مسطح کرد و یا به همان صورت قطعات طبیعی نگه داشت. گرانیت با این که نسبت به لکه‌ها و نفوذ آب مقاوم است، دارای خلل و فرج بوده و لازم است بعد از نصب آب‌بندی و درزگیری شود تا هم از کاشی‌ها و هم از خطوط سیمان بین آن‌ها محفاظت گردد.

سنگ لوح

سنگ لوح تقریباً به سختی گرانیت بوده و یک ماده‌ی مخطط می‌باشد که متشکل است از لایه‌هایی از سنگ‌های جمع شده و سخت که توسط فشار وارده از جانب زمین به صورت قطعات یکپارچه درآمده‌اند. این حالت به ماده ساختاری محکم می‌دهد و آن را در برابر شکستگی و ترک محفوظ می‌دارد. با این حال کاشی‌های گرانیت در برابر لب‌پریدگی در کناره‌ها آسیب‌پذیر هستند. گرانیت به طور طبیعی مانند دیگر سنگ‌ها حفره‌دار بوده و باید بعد از نصب آب‌بندی شیمیایی شود و به صورت سالانه هم این کار تکرار گردد تا اثر خود را بگذارد.

سنگ آهک

این ماده در مایسه با دیگر سنگ‌های طبیعی سختی و تراکم متوسطی دارد و همچنین دارای خلل و فرج بوده که آن را نیازمند به درزگیری‌های دوره‌ای می‌کند. سنگ آهک به خوبی تغییرات آب و هوا را تحمل کرده و به مرور زمان یک ظاهر قدیمی و سنتی پیدا می‌کند که می‌تواند بازتابی از هنر باستانی باشد.

ماسه‌سنگ

ماسه‌سنگ ماده‌ای به شدت منفذدار است که باعث می‌شود به دفعات مکرر آب‌بندی با قابلیت نفوذ به سطوح زیرین و درزگیری به طور منظم نیاز پیدا کند. ماسه‌سنگ عموماً مناسب سرویس‌ بهداشتی و دیگر محیط‌های مرطوب نمی‌باشد.

انواع کاشی‌های سرامیکی برای کف

بدون لعاب

سرامیک از خاک رس و رسوبات ساخته شده است که در کوره‌ی آجرپزی پخته می‌شوند تا سخت گردند. به طور طبیعی سرامیک بسیار منفذدار بوده و به راحتی مایع و یا لکه‌ای که روی سطح آن می‌ریزد را جذب می‌کند. می‌توان با آب‌بندی سطح با مواد شیمیایی که توانایی درزگیری سرامیک را دارند تا حدی از این اتفاق جلوگیری کرد. مواد بدون لعاب عمدتاً به دلیل این که حالت طبیعی و زیبایی و سادگی کاشی در این حالت بیشتر است نسبت به مواد مقاوم‌تر (لعاب‌دار) ترجیح داده می‌شوند. 

 

 

 

سفال

نوع خاصی از

بدون لعاب بوده که از خاک رسی که در مکزیک و مناطقی از اروپا یافت می‌شوند ساخته شده است. این مواد کاشی‌ای را به وجود می‌آورند که ظاهر و نقش و نگار خاصی دارد و تاحدودی جذاب است به خصوص برای مدل‌های دکوراسیون جنوب غربی. با این حال این ماده منفذدار است و نیاز به درزگیری دوره‌ای دارد.

سرامیک لعاب‌دار

عمده‌ی کاشی‌های سرامیکی با پوششی از لعاب ساخته می‌شوند. این فرایند به این صورت است که مواد پخته شده در کوره را با لایه‌ای از لعاب شیشه‌ای مذاب می‌پوشانند که یک لایه‌ی آب‌بندی‌کننده‌ی نفوذناپذیر روی سطح قطعه ایجاد می‌کند. این لایه می‌تواند طوری نقش داده شود که هر شکلی، حتی شکل سنگ‌های طبیعی گوناگون، را به خود بگیرد. با این که این مشابه سازی کامل نیست، پیشرفت‌هایی در صنایع ساخت و نقش دادن کفپوش‌های سرامیکی حاصل گردیده که روز به روز محصولاتی با ظاهر طبیعی‌تر را تولید می‌کنند.

مقایسه‌ی تعمیرات لازم

درزگیری

از لحاظ منفذدار بودن و نفوذپذیری به آب، سرامیک بدون لعاب مشابه مواد تراورتنی در محدوده‌ی متوسط است. این ماده باید به صورت دوره‌ای و منظم آب‌بندی شود تا در برابر لکه محافظت گردد. همه‌ی سنگ‌های طبیعی هم باید درزگیری شوند؛ با این حال گزینه‌های سخت تر مثل گرانیت و سنگ لوح ممکن است گاهاً بعد از یک بار استفاده از درزگیرها نسبت به آب و هوا مقاوم شوند. با سرامیک‌های لعاب‌دار دیگر نگرانی در مورد نفوذ آب نخواهید داشت و درزگیری هم نیاز ندارد مگر برای خطوط سیمان طویل بینشان.

مقایسه‌ی تمیز کردن کاشی‌های سرامیکی و سنگ‌های طبیعی

سنگ‌های طبیعی از لحاظ شیمیایی بازی (قلیایی) هستند. به همین دلیل نباید از شوینده‌های شیمیایی اسیدی استفاده کنید چون با سنگ واکنش داده و یک لکه‌ی دائمی ایجاد می‌کند. آب‌بندی کردن سطح می‌تواند تا حدودی از این اتفاق، زمانی که چیزی روی کاشی ریخته می‌شود، جلوگیری کند. 

شما می‌توانید هر نوع شوینده‌ای را که برای تمیز کردن محیط استفاده می‌کنید با سرامیک‌های لعاب دار به کار ببرید. هنگام استفاده از مواد شیمیایی قوی‌تر باید مواظب باشید که خطوط سیمان را بیش از حد تخریب نکنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که فضایی که در آن تمیزکاری انجام می‌دهید، تهویه‌ی هوای خوبی داشته باشد و تمامی دستورالعمل‌های تولیدکنندگان را حین استفاده از مواد شوینده رعایت کنید.

مقایسه‌ی دوام و استحکام سنگ‌های طبیعی و کاشی‌های سرامیکی

مقاومت ساختاری کاشی‌ سرامیکی بستگی به میزان حرارتی دارد که در کوره پخته شده‌اند. دماهای بالاتر منجر به دوام و استحکام بیشتر می‌شوند مثل پورسلین و همچنین لعاب هم می‌تواند مانع از خراش افتادن روی کاشی گردد. سنگ‌های طبیعی هم با توجه به نوعشان متفاوت هستند؛ مثلا گرانیت و سنگ لوح سخت‌تر از مرمر و سنگ آهک می‌باشند. با این حال سنگ‌ها ممکن است مشکلات و عیوب پنهانی در قطعات خود داشته باشند و بعضی مواد ممکن است نسبت به لب‌پریدگی در کناره‌ها و گوشه‌های مربع‌ها آسیب‌پذیرتر باشند.

ملاحظات دکوراسیون و تزیین کف‌پوش‌ها

اگر کف‌پوشی با نیاز به نگهداری کم، مقاوم به لکه‌ و بدون دردسر می‌خواهید، سرامیک لعاب‌دار گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. با این حال سرامیک محصول طبیعی نبوده و با این که ممکن است ظاهر آن شبیه سنگ باشد، کاملاً مثل سنگ نمی‌شود. به همین دلیل مردم عمدتاً گزینه‌های طبیعی با دوام کم‌تر را ترجیح می‌دهند تا به فضایی که می‌سازند، اصالت ببخشند.

 

 

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۳
خرداد

 سنگ توالت ایرانی

راهنمای خرید سنگ توالت:

 سریس بهداشتی یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون میباشد و همه میکوشند برای بهتر  شدن این بخش از دکوراسیون از بهترین برند ها و زیباترین محصولات که کیفیت بالایی هم دارند استفاده کنند.

افرادی که میخواهند ساختمان جدید یا یک منزل جدید بسازند بهتر است که قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد سنگ توالت داشته باشند پس ما در این مقاله اطلاعات مفیدی در باره سنگ توالت ایرانی و .. به شما میدهیم.

انواع  جنس سنگ توالت:

حدودا ۸۰% از سنگ توالت ها از جنس سرامیکی یا چینی دارند.چینی زجاجی و یا چینی نیمه زجاجی از انوع چینی بهداشتی میباند که در ساخت سنگ توالت  و دست شویی و… استفده بالایی دارند.البته سرامیک  بهداشتی آب را به شدت کم تر جذب میکند که حدودا کمتر از یک درصد میبشاد البته این نوع سرامیک از چینی زجاجی میباشند و یک دسته دیگر که از چینی نمیه زجاجی تولید میشوند آب بیشتری جذب میکنند که حدودا از ۳ درصد تا ۱۵ درصد میتواند تغییر کند.

سنگ توالت ایرانی:

 

توالت زمینی ایرانی ریم باز: در این نوع آب از کانال دور ریم در به صورت باز کارگذاشته شده اند  وارد کاسه میشوید و تمام سنگ ر ا تمیز میکند..

توالت های زمینی ایرانی ریم بسته:در این نوع از توالت آب از کانال دور ریم وارد نمیشود زیرا که بسته اند و پس آب از سوراخ های کناره دوطرف که کارگذاشته شده اند وارد میشوند و باشدت بالا کاسه را تمیز میکند.

توالت ایرانی طبی:از این نوع توالت ها قبلا برای افرادی که مفاصلشان درد میکرد و یا … استفاده میشد ولی امروزه این نوع سنگ توالت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران خود را دارد زیرا از قدیم هم گفته اند پیشگیری بهتر از درمان است.

  قبل خرید سنگ توالت چه نکاتی را بدانید:

  1. بهتر است  قبل از خرید سنگ توالت تحقیقی داشته باشید و مسائل زیادی را بدانید که از بهترین نوع سنگ توالت که مورد نیاز شماست استفاده کنید که میتواند مساله مصرف آب میباشد و یا شایدم صدا ، خصوصا الان که تعداد اتاق خواب ها زیاد شده است.

  2. کاسه توالت شما نباید موج داشته باشد،نباید نا همواری داخل سطح دیده شود وبهتر است که کاسه دستشویی رنگی براق داشته باشد.

  3. برای جلو گیری از بوی بد در توالت باید سنگی پیدا کنید که جذب آب کمی داشته باشد و گرنه آبی که جذب میشود بوی نامطلوبی تولید میکند که به شدت آزاردهنده میباشد.

  4. علاوه بر شکل سنگ توالت باید به اندازه و ابعاد سنگ توجه بسیاری کرد زیرا سنگ نباید خلی بزرگ باشد و نباید خیلی کوچک باشد و به همین امر شما باید اندازه گیری دقیقی انجام دهید.

  5. باید فضای بین روشویی،سنگ توالت،سیفون و … همگی اندازه گیری شده باشند تا بتوانید از فضای  سرویس بهداشتی به بهترین نحو استفده کنید.

بهترین برند های تولید کننده سنگ توالت:

 

بهترین سنگ توالتی که امروزه میتوان در بازار پیدا کرد برند مروارید  میباشند که +در فروشگاه آنلاین تایلتپ www.tiletap.ir به آدرس شیراز میدان معلم قابل سفارش می باشد .

 

کلمات کلیدی:  ارزانترین توالت ایرانیx، ارزانترین سنگ توالتx ، بهترین توالت ایرانی، ، توالتx ، توالت ایرانیx ، توالت ایرانی طبیx ، توالت ایرانی گلسارx ، توالت ریم بستهx ، توالت زمینیx ، توالت زمینی آبریز بستهx ، توالت زمینی در شیرازxتوالت زمینی ریم بازx ، توالت زمینی ریم بستهx ، توالت زمینی سیفون دارx ، توالت زمینی شیراز فروشxتوالت زمینی طبیx، توالت زمینی طبی مرواریدx، توالت زمینی مرواریدx، توالت زمینی موندیال مرواریدx ، توالت زمینی مگا مرواریدx ، توالت زمینی گلسارx ، جدیدترین توالت ایرانی ، جدیدترین سنگ توالت ایرانیx ، خرید توالت زمینی در شیرازx، خرید توالتx، خرید توالت فرنگی شیرازx، خرید سنگ توالت زمینی در شیرازx ، خرید فرنگی شیراxز ، سنگ توالت ریم بستهx سنگ توالت زمینیx ، سنگ توالت لعابدارx ، سنگ روکار کابینتیx ، عالیترین توالت ایرانیx، عالیترین توالت زمینیx ، فروش توالتx ، فروش توالت ایرانی شیرازx ، فروش توالت زمینی در شیرازx ، فروش سنگ توالت در شیرازx ، فروش روکابینتی مروارید در شیراز ، مناسب ترین سنگ توالتx ، مناسب ترین قیمت توالت ایرانی، توالت فرنگی مروارید،بهترین توالت فرنگی مروارید ،نمایندگی توالت فرنگی مروارید در شیراز،برترین فرنگی با خروجی بزرگ در شیراز، توالت فرنگی با بیشترین شوتینگ ،فرنگی الگانت ، فرنگی کاتیا، والنتینا، رومینا،پارمیدا، ویستا،تانیا، یاریس،ورونا،دیاموند، کرون،ولگا،مگا، والهنگ ،سیلویا والهنگ کاتیا  و طبی سیلویا  ، ارزانترین توالت فرنگی در شیراز ،مروارید،فرنگی مروارید ، فروش مروارید از نمایندگی شیراز میدان معلم ، توالت فرنگی آرمیتاژ قیمت نمایندگی در شیراز، برند معتبر توالت فرنگی آرمیتاژ نمایندگی شیراز میدان معلم

سایر محصولات ،بهترین سرامیک  , و کاشی و سرامیک مرجان، بهترین سینکx ، سینک گرانیتی ، برترین برند شیرآلات راسان گلپایگان زرشام، برترین هود و گاز و فر و ماکروفر با برند های اخوان ،بیمکث،کن،استیل البرز،یانان و درسا، و جدیدترین مدل کابینت روشویی و آیینه باکس و کمد پی وی سی حمام و سرویس بهداشتی ، شیراز میدان معلم 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده
۲۲
خرداد
 
 
مزایا و معایب سرامیک پرسلان
 

سرامیک پرسلان

بیشتر بدانید...

پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِی صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد.

مزایا و معایب سرامیک پرسلان

  • استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ های گرانیتی)
  • جذب آب پایین تا کمتر از 1/0 درصد و مقاوت در برابر یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)
  • مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیری ( مواد شوینده و پاک کننده اسیدها و بازها)
  • مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)
  • سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی)
  • ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بالا بر ساختار آن است که در سنگ های طبغی دیده نمی شود.)
  • قابلیت تولید در سایزهای مختلف و وجود طرح ها و رنگ های بدیع و بیکران
  • قابلیت نصب بوسیله نصب خشک و نما و ابنیه بلند مرتبه ( به عنوان یک ابزار مهندسی قابلیت ابزار خوری و نصب قطعات را در روی خود دارد.)
  • ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد.)

مقایسه فرآیند تشکیل سنگ با پرسلان

سنگ های طبیعی طی یک و یا چند مرحله دگردیسی در طبقات داخلی زمین و تحت دمای درونی زمین که تقریبا1000 درجه سانتی گراد می باشد کاملا ذوب می شوند که اگر سریع سرد شوند به صخره های آتشفشانی و اگر با آرامی سرد شوند به صخره های آذرین تبدیل می شوند.استخراج سنگ های طبیعی و خارج نمودن آنها از طبقات زیر زمینی باعثمی شود که در شرایط جوی زمین پایداری خود را از دست بدهند و به همین دلیل سنگ های طبیعی دارای ضعف های بسیاری هستند از جمله:

سریع واکنش نشان دادن در مقابل اسیدها و بازها و مواد شیمیایی دیگر که به علت تراکم و دانسیته و وجود تخلخل سطحی و باز بسیار زیاد و وجود پیوند ناقص و اکتیو می باشد.

استحکام خمشی و مکانیکی پایین که در نتیجه از دست دادن پایداری در اثر استخراج، تراکم و دانسیته پایین می باشد.

در پرسلان ها به علت وجود آماده سازی پیشرفته مواد اولیه، مخلوط کردن مواد اولیه متناسب با همدیگر برای ایجاد فاز های عالی تر جهت ارتقا ویژگی های پرسلان، تولید یک ترکیب کاملا مخلوط شده در آسیاب های بالمیل که باعث یکنواختی کلی خواهد شد، تولید گرانول (دانه های به شکل سیب) به عنوان ذرات ابتدایی تولید پرسلان که شکل گرانول ها و درصد رطوبت موجود در آنها باعث می شود در هنگام پرس کاملا در هم قفل شده و همین مسئله دلیل بالا رفتن دانسیته می باشد.پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگی های برتر محصول پرسلانی می باشد.در آخر پخت محصول پرسلانی است که تحت یک سیکل پخت مشخص انجام می شود، این سیکل پخت باعث به وجود آمدن فازهای نهایی بسیار پایدار در پرسلان ها می شود. دما در حدود 1200 درجه سانتیگراد است پس این مسئله باعث می شود در برابر عوامل واکنش پذیر مقاوم گردد و حالت پایداری داشته باشد.براقیت محصول و کیفیت سطحی بالای این محصولات در قسمت پولیش اتفاق می افتد.سختی سطحی بالا و تراکم زیاد محصولات و براقیت بالا در حد 600 لوکس می باشد. 

کاربرد سنگ های پرسلانی

سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان بدون محدودیت در همه جا به کار می رود از جمله :

  • اماکن مسکونی ( مجتمع ها، ویلا ها، ...)
  • حمام و دستشویی (سرویس های بهداشتی)
  • پله ها و پیشخوان ها
  • نما های بیرونی و داخلی
  • پیاده رو ها و محوطه ها
  • ادارات و شرکت ها و سازمان ها
  • کارخانه ها (سالن های تولید، انبارها، ...)
  • مدارس و آموزشگاه ها،مراکز خرید و آموزشگاه ها،فرودگاه ها،مترو ها،ترمینال های انتقال مسافر،بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی در کلیه سطوح،رستوران ها و کافی شاپ ها،هتل ها، متل ها و مراکز اقامتی
  • مراکز فرهنگی هنری، ورزشی و...

 

بنابراین می توان اذعان نمود که پرسلان به راحتی می تواند مورد توجه معماران قرار گیرد.

برای مشاهده

قیمت سرامیک پرسلان

به

فروشگاه اینترنتی www.tiletap.ir

مراجعه نمایید.

 

کلمات کلیدی:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ارزانترینx ارزانترین سینک در شیرازx ارزانترین کاشیx ارزانترین کاشی و سرامیکx  ارزانترین کاشی و سرامیک در شیرازx بهترین سرامیکx بهترین سرامیک بدنهx بهترین سرامیک کفx بهترین سینکx خرید هودx خرید کاشیx خرید کاشی و سرامیک در شیراز xسرامیک طرح پارکتx سرامیک مرجانx سرامیک نانوپولیشx سرامیک پارکینگx سرامیک پرسلانx سرامیک کفxx فروش کاشی ارزان در شیرازx فروش کاشی و سرامیک ارزان شیرازx فروش کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیراز xکاشی آشپزخانهx 

کاشی مرجان ارزان شیراز کاشی مرجان اصفهانx کاشی مرجان تهرانx کاشی مرجان در اصفهانx

 کاشی مرجان در شیرازx کاشی مرجان شیرازx کاشی مرجان شیراز میدان معلم کاشی مرجان

کاشی و سرامیک آشپزخانهx کاشی و سرامیک تبریزx کاشی و سرامیک سرویس بهداشتیx

 کاشی و سرامیک فتوحی کاشی و سرامیک مرجانx کاشی و سرامیک مرجان ارزان در شیرازx 

کاشی و سرامیک میبد یزدx کاشی و سرامیک پاسارگادx کاشی و سرامیک یزدx

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش کاشی سرامیک مرجان..، شیرآلات ، کابینت روشویی , توالت فرنگی ,توالت زمینی , هود , سینک و گاز از برند های مختلف در شیراز به آدرس فرهنگ شهر می باشد. جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین www.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap


 

لطفا نظر بدیدno

 

 

 

 

 

 
 

 

نظر دهی و تماس باما

  • رزیتا تقی زاده